freepik

הזמנת טיסה בנקודות – איך עושים את זה ומה נדרש לשם כך?

רבים מאיתנו אוהבים לטוס לחו"ל, לעיתים מספר פעמים בשנה. אנחנו טסים לנופשים וחופשות, טיסות לשם עבודה או לצרכים אחרים, ליעדים קרובים ורחוקים. אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של סיבות ואפשרויות, יעדים ומקומות אליהם נרצה לטוס ולבקר בהם.

באופן טבעי, נרצה למצוא את הדרכים כיצד לחסוך בעלויות במטרה שלא נידרש לשלם את הסכום המלא עבור הטיסה. ככל שנטוס יותר, כך ישתלם לנו יותר להשתמש באמצעים שיאפשרו לנו להוזיל עלויות ולחסוך כסף. החיסכון יהיה משמעותי יותר.

אחת האופציות שעומדות לרשותנו, היא הזמנת טיסות בנקודות. רעיון זה נוצר אצל חברות אשראי שונות  והוא ניתן לשימוש על ידי לקוחות שלהן, אם וכאשר הם בוחרים להשתמש בכרטיס אשראי של אותה חברה המספק אופציה זו.

הרעיון של הזמנת טיסה בנקודות הוא, בכל עסקה שאנחנו מבצעים, יש לנו אפשרות לצבור נקודות. כאשר אנחנו מגיעים לכמות מסוימת של נקודות, יש לנו אפשרות לאגד את כולן ולקנות בעזרתן כרטיס טיסה. לעיתים תהיה לנו אפשרות לשלם את מלוא המחיר באמצעות הנקודות ולעיתים נשלם מחיר מוזל תמורת הנקודות. חשוב להדגיש, במקרים רבים מדובר לא רק על כרטיסי טיסה אלא גם הזמנת חדרים בבתי מלון באותו יעד.

איך עושים את זה ולמי זה משתלם?

כאמור, הדרך ליהנות מאופציה של הזמנת טיסה בנקודות נתונה למי שיש ברשותו כרטיס אשראי של חברה מסוימת אשר מספקת שירות זה. החברה קובעת מה הם התנאים בעזרתם אפשר לרכוש כרטיסי טיסה במחירים מוזלים. נניח, אנחנו מבצעים עסקאות בסך אלפי שקלים, אזי נקבל כמות נקודות מסוימות ואותם נוכל להמיר לצורך רכישת כרטיס טיסה, דרך הכרטיס. כאמור, יהיו מקרים בהם נוכל לשלם את מלוא הסכום של הכרטיס בעזרת נקודות, ולעיתים קרובות זה יהיה חלק מסוים מעלות הכרטיס.

גישה זו משתלמת מאוד עבור אנשים שטסים הרבה לחו"ל ומבצעים עסקאות משמעותיות בכרטיס. זה פחות ישרת מי שנוסע פעם בכמה שנים לחו"ל, אלא מי שמוציא הרבה כסף על טיסות ולעיתים תכופות, אז החיסכון הרבה יותר משמעותי.

מה צריך לבדוק לפני שמזמינים כרטיס אשראי כזה?

בטרם ממהרים להזמין כרטיס אשראי שמאפשר הזמנת טיסות בנקודות, יש לבדוק מה התנאים שהחברה דורשת למימוש הטבה זו, האם יש סכומי מינימום עליהם אפשר לקבל ניקוד, האם מדובר בסוג עסקאות מסוים והאם הן אמורות להיות מוגדרות בזמן.

כמו כן, רצוי לבדוק באילו יעדים מדובר, באילו תקופות זמן אפשר להשתמש בהטבה זו ופרטים אחרים שיכולים להשפיע על החיוניות של האופציה לרכוש כרטיס טיסה תמורת נקודות. חשוב לזכור, החברה יכולה לשנות את תנאי העסקה, ולהודיע על כך ללקוחותיה, ועל כן יש להיות ערים כלל עדכון ושינוי שהחברה מחליטה לבצע במדיניות שלה.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.