אולם אירועים

מקומות לאירועים קטנים ברחובות – לא תמיד חייבים לבחור מקום גדול בשביל לייצר אירוע מרשים

הרבה פעמים אנשים נוטים לחשוב, אם רוצים לערוך אירוע משמעותי, מיוחד, אז חייבים לבחור לשם כך אולם אירועים גדול. זה לא נכון בהכרח. אפשר לייצר אירועים משמעותיים, מיוחדים ומרשימים גם במקומות קטנים, מקומות שיכולים להכיל כמה עשרות אורחים או מאות בודדות ולא מעבר לכך.

הרבה פעמים אנשים נוטים לחשוב, אם רוצים לערוך אירוע משמעותי, מיוחד, אז חייבים לבחור לשם כך אולם אירועים גדול. זה לא נכון בהכרח. אפשר לייצר אירועים משמעותיים, מיוחדים ומרשימים גם במקומות קטנים, מקומות שיכולים להכיל כמה עשרות אורחים או מאות בודדות ולא מעבר לכך.

למשל, אנחנו יכולים למצוא הרבה מקומות לאירועים קטנים ברחובות המציעים לנו אפשרות לערוך אירועים אינטימיים עם עשרות אורחים, חברים, בני משפחה, עובדים, לקוחות, ועדיין נוכל לייצר בהם אירוע מרשים ומיוחד כפי שאנחנו רוצים וחולמים. מדובר על מקומות מרשימים בעיצוב ובסגנון שלהם, מקומות שהשירות בהם הוא יוצא דופן באיכויות ובמקוריות שלו, מקומות שמספקים אווירה שלא נוכל לייצר בשום מקום אחר.

מדוע עדיף לבחור במקומות לאירועים קטנים?

אם אנחנו רוצים לערוך אירוע קטן, למשל, יום הולדת או חתונה, ואין לנו כוונה להזמין מאות ואלפי אורחים אלא אנו מעדיפים להזמין עשרות אורחים, חברים ובני משפחה קרובים, הרי מקומות לאירועים קטנים ברחובות ובערים אחרות, יכולים להוות פתרון אידיאלי עבורנו.

ראשית, מקום קטן מייצר אינטימיות רבה יותר. תחושה הרבה יותר חמימה ונעימה במהלך האירוע. הרבה יותר קשר עין, הרבה יותר סמול טוק, אנחנו מאפשרים לאורחים לדבר אחד עם השני בצורה הרבה יותר קרובה ושלווה.

שנית, מקומות קטנים הרבה פעמים "מחפים" על כך שהם קטנים, בעובדה שהם מציעים לנו דברים ייחודים. בין אם זה שירות קייטרינג ייחודי, אטרקציות ייחודיות, עיצוב מיוחד ועוד. אלו דברים שגם אם נקבל במקום גדול, ייתכן מאוד שזה יילך לאיבוד והאורחים יתקשו ליהנות מזה, בגלל הגודל של המקום והעומס שלו.

חשוב לציין, ההחלטה לפנות אל מקומות לאירועים קטנים ברחובות ולא על אולם גדול, היא לרוב תוצאה של כמות האורחים שבכוונתנו להזמין לאירוע או קשור לאופי וסגנון האירוע שברצוננו לערוך, אך לעיתים זה נובע מבחירה מודעת שאלו המקומות הנכונים עבורנו.

אופציות של מקומות לאירועים קטנים

אולם קטן – האופציה הבסיסית ביותר הם כמובן אולמות קטנים. לצד אולמות גדולים ומפוארים, אפשר למצוא אולמות קטנים המיועדים לאירועים בסדרי גודל של עשרות אורחים. לעיתים אפשר למצוא אותם באותו מתחם של האולמות הגדולים, רק עם כניסות ויציאות אחרות. כך שבאותו מתחם ניתן לערוך שני אירועים במקביל ללא הפרעה.

אולמות להשכרה – ישנם מקומות המציעים אולמות להשכרה לצורך אירועים מסוגים שונים, כולל מסיבות או אירועים אחרים.

חדרי אירועים במסעדות – ישנן מסעדות ברחובות ובכלל המציעים אפשרות להשכיר חדר לאירוע. בדרך כלל זה מיועד לאירועים מאוד קטנים עם כמות מצומצמת של אורחים.

אולמות ציבוריים – מתנ"סים ומקומות אחרים מציעים אף הם אפשרות לשכור את המקום לצורך אירוע, למשל ימי הולדת של ילדים או אירועים אחרים

 אולם אירועים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.