אולם לכנס – מה אנחנו צריכים לבדוק לפני ששוכרים אולם

אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם ענף, תעשייה, עסק, מוצר, שירות, רעיון או כל דבר אחר, היא באמצעות עריכת כנס שקשור לתחום. במהלך הכנס נואמים אנשים שמסבירים את היתרונות שבדבר, אפשר להציג מומחים שידברו על כך, ניתן לייצר פאנלים בו משוחחים עם מספר אנשים בנושא, להציג מצגות וסרטונים ועוד.

היום, הרבה מאוד גורמים למדו כיצד להשתמש ברעיון של עריכת כנסים לקידום רעיונות, מוצרים ושירותים. כך נוהגים גופים וארגונים פוליטיים, כך נוהגים כלי תקשורת, מוסדות חינוך, מוסדות בריאות, חברות ותאגידים ועוד. אם עורכים כנס בצורה נכונה, אז גם מאגדים במקום אחד את כל המומחים הגדולים בנושא, גם מושכים קהל רב שיהיה נוכח בכנס ויאזין להם, ואם משווקים נכון, אזי שגם מושכים כלי תקשורת שיסקרו לקהל בבית, שאיננו הגיע לכנס.

השלב הראשון בתהליך הארגון, הוא חיפוש אולם לכנס. אחרי שנמצא את המקום המתאים עבורנו, אז אנחנו נוכל להתקדם הלאה לתכנון וארגון הכנס, מבחינת מועדים, לוח זמנים, הזמנת אורחים שינאמו בו, חלוקה למושבים, הזמנת הקהל הרחב, כלי תקשורת ועוד. אך לשם כך, כאמור, אנחנו צריכים שיהיה לנו אולם בו נוכל לערוך אותו.

 

מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם לכנס?

באופן טבעי, כמו בהרבה מאוד מקרים אחרים, לפני ששוכרים אולם לכנס עלינו לאפיין את הצרכים והכוונות שלנו. כלומר, כמה אנשים אנחנו רוצים שיהיו נוכחים בכנס, באיזה סדר גודל של אירוע מדובר, מתי אנחנו מתכוונים לערוך אותו, אילו אלמנטים טכנולוגיים ואחרים אנחנו צריכים בשבילו, כמה ימים הוא אמור להיערך ועוד.

ככל שהאירוע גדול יותר, כך סביר להניח שנחפש אולם גדול ומרכזי, ייתכן מאוד שבמקרה כזה גם נחפש מתחם ולא בהכרח אולם אחד, בשביל שנוכל לאפשר למשתתפים בכנס באופן פעיל להתארגן בצורה נוחה, לנוח בין מפגשים ועוד, וכן נאפשר לכל מי שנוכח בכנס ליהנות מחדרים בהם יהיה אפשר לקיים פגישות, שיחות, להעביר עדכונים ודיווחים בצורה שקטה ושלווה למי שנמצא מחוץ לכנס ועוד.

בשורה התחתונה חשוב לזכור, חיפוש אחר אולם לכנס הוא לא דבר סטנדרטי, אלא אם מדובר בכנס מאוד קטן ומצומצם, הן מבחינת כמות הנוכחים והן מבחינת משך הזמן שהוא אמור להיערך. בכל מצב אחר, אנחנו צריכים לחפש מקום שיענה על כל הצרכים שלנו ושל המשתתפים בו בצורה רחבה.

 

למה חשוב לעשות אותו במקום מרכזי?

אחת הנקודות שאנחנו צריכים לקחת בחשבון בעת חיפוש אולם לכנס, היא המיקום בו הוא ממוקם. חשוב מאוד שהאולם ימוקם באזור מרכזי, נגיש, זמין, מקום מוכר. לא נרצה שהאורחים שאמורים לדבר בכנס או להגיע אליו כצופים, יצטרכו לנסוע אל מקום לא מוכר ולא מרכזי, שכן אז הם יוותרו על האופציה הזאת.

אנשים בוחרים הרבה פעמים להגיע לכנסים, לא רק בגלל התוכן המוצג בהם אלא גם בגלל המיקום והאפשרויות שהוא טומן. לכן חשוב לשים לב ולהקפיד על בחירת אולם במקום מרכזי, נגיש ונוח.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.