קרדיט תמונה: freepik

איפור כלה עדין

חתונה היא אירוע מרגש מאוד. כל כלה רוצה להיראות הכי טוב ביום הגדול בחייה ועל כן, היא דואגת לבחור שמלת כלה שהיא תמיד חלמה עליה וכמובן באנשי מקצוע רלוונטיים לצורך עיצוב השיער שלה ואיפור. לא מעט כלות אינן נוהגות להתאפר ביום יום, כמו כן, ישנן כלות אשר עתידות להתחתן באירוע קטן וכפרי. אותן כלות מעוניינות באיפור כלה עדין. איפור כלה עדין הוא איפור שיעניק לכלה מראה טבעי, עדין ונקי. כמובן שחשוב מאוד עדיין להדגיש את תווי הפנים של הכלה באמצעות האיפור ולאפשר להראות הכי טוב שאפשר, במסגרת צורת האיפור שבחרה.

איפור כלות עדין- כיצד לעשות את זה?

איפור כלות עדין מאופיין במראה קליל ומוקפד, זוהר אך לא דרמטי מדי. כלות אשר לא נוהגות להתאפר באופן יומיומי ירגישו בנוח בחתונה שלהן, כאשר הן מאופרות בצורה טבעית ועדינה, כאשר המראה שלהן ממשיך לשמור על לוק טבעי ונקי. איפור מעושן עדין של העיניים, יחד עם שפתיים במראה טבעי, מהווה את הדוגמא הקלאסית לאיפור עדין שיכול להתאים מאוד לכל כלה שמעוניינת באיפור עדין. לא משנה אם מדובר על איפור בעונת הקיץ, או באיפור בעונת החורף, הרי שחשוב מאוד להקפיד על מוצרי איפור עמידים, אשר יאפשרו לכלה להנות מהאיפור לאורך כל האירוע. בסופו של דבר, גם אם לא מדובר על אירוע קיץ, האיפור יכול להימרח או לרדת במהלך הריקודים או האירוע עצמו. איפור כלות עדין יכול להישאר בצורה הטובה ביותר על הפנים של הכלה לאורך כל האירוע וכל שעליה לעשות זה פשוט לבחור מאפרת שתשתמש במוצרי איפור עדינים ובד בבד עמידים.

הבסיס לאיפור כלות עדין

ברגע שהחלטת על תאריך לחתונה, רצוי לבחור מאפרת כלות כבר בשלבים המוקדמים. כדאי מאוד לקבל המלצות על מאפרת שיודעת הכל על איפור כלות עדין. חשוב מאוד לערוך פגישת היכרות וניסיון עם המאפרת, על מנת שהיא תאפר אותך ותתרשמי מסוג האיפור שלה, מאיכות האיפור וכן, תוודא שהיא עומדת בדרישות ובציפיות שלך.

איפור כלות עדין משמש בעיקר לשמירה על הלוק היומיומי ולהדגשת היופי הטבעי. הבסיס לאיפור עדין הוא הצנעה. כאשר הכלה מבקשת איפור עדין, היא מעוניינת להדגיש כמה שיותר את היופי הטבעי שלה באמצעות הנחת שכבת איפור דקה. אין צורך למרוח מייקאפ כבד. הצבעים הנבחרים צריכים להתבסס על פלטת צבעים בהירה, אשר מצד אחד תאפשר לכלה להדגיש את תווי פניה ומצד שני עדיין תעניק לכלה מראה עדין. במקום עיפרון שחור להדגשת העיניים ניתן להשתמש בעיפרון לבן.

התאמת איפור לסוג העור

אחד הדברים החשובים ביותר באיפור כלות עדין הינו התאמת איפור לסוג העור. קיימות ארבע קטגוריות לסוג עור: עור נורמלי רגיל, עור שמן, עור מעורב ועור יבש. מאפר מקצועי ידע בקלות לאבחן את סוג העור של כל כלה ולהתאים את המרכיבים הנכונים לפנים שלה. אבחון נכון של סוג העור יעזור להתאים קרם לחות לפנים, כך שהמראה של העור יישמר רענן למשך זמן רב יותר. רצוי מאוד להשתמש בקרם לחות עם מקדם הגנה למניעת נזקי שמש. מאפר כלות מקצועי ישתמש בצבעים שמבליטים את הפנים שלך, אך כמעט ואינם נראים לעין. יש להשתמש בצבעים שקופים. כאי להשתמש במסקרה בגוון חום ולא שחור, ניתן להבליט את העיניים באייליינר שחור. חשוב להקפיד שהוא יהיה עמיד במים ועוד.

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.

מתנה ליום הולדת
בלוג

מתנה ליום הולדת בסגנון ייחודי: איך למצוא את מתנות מושלמות

ימי הולדת הם זמן לחגיגה, שמחה וכמובן מסורת עתיקת יומין של מתן מתנות. אבל בואו נודה באמת, מציאת מתנה ליום הולדת מושלמת יכולה להיות משימה לא פשוטה. איך מגיעים למשהו ייחודי, מתחשב ומותאם לטעמו של החוגג? ובכן, אל תפחד! אנחנו מעניקים לך את המדריך האולטימטיבי למציאת מתנות ליום הולדת עבור כל אחד ואחת.

אולם אירועים
בלוג

מקומות לאירועים קטנים ברחובות – לא תמיד חייבים לבחור מקום גדול בשביל לייצר אירוע מרשים

הרבה פעמים אנשים נוטים לחשוב, אם רוצים לערוך אירוע משמעותי, מיוחד, אז חייבים לבחור לשם כך אולם אירועים גדול. זה לא נכון בהכרח. אפשר לייצר אירועים משמעותיים, מיוחדים ומרשימים גם במקומות קטנים, מקומות שיכולים להכיל כמה עשרות אורחים או מאות בודדות ולא מעבר לכך.