קרדיט תמונה: freepik

חיבוק חם של דובי מתוק

ימי הולדת תמיד משמחים ומרגשים. היום המיוחד הזה שבו מציינים את המאורע יוצא הדופן לפני כך וכך שנים, בו נולדה נשמה חדשה לעולם – האדם לו חוגגים! כיצד תאחלו לו או לה מזל טוב? באילו ברכות תשתמשו ומה המתנה שתעניקו לו?

 

המתנה המלטפת שהיא חכתה לה!

אם יש לכם בת זוג או אחות קטנה או בת שחוגגת יום הולדת, אחת המתנות השוות באמת שכדאי מאוד לשקול ולהביא לה זו בובת דובי ליום הולדת ענקית!

באתר עדן דובים תמצאו מגוון בובות דוב מתוקות ואהובות במיוחד! מגדלים של חצי מטר ועד שלושה מטרים, עם רכות מלטפת ומילוי עשיר ואיכותי במיוחד, אין ספק שזו תהיה המתנה המושלמת ליום הגדול הזה!

 

מהי בובת דובי ענקית?

זוהי בובה איכותית ומדליקה המיוצרת ומיובאת מאמריקה. כן, מדובר במוצר אמריקאי המיוצר ברמת בד באיכות גבוהה. בניגוד לבובות זולות אחרות שרק נראות יפות ומלאות, ואחרי כמה ימים מרגישים שהבד ברמה ירודה והמילוי חסר ומתכווץ, בובות הדובי של חברת עדן דובים מלאות, איכותיות ועשויות מבד מלא, נעים ורך למגע.

את בובת דובי ליום הולדת תוכלו להגיש למישהי שאתם מאוד אוהבים – לבת זוג, אחות קטנה או הבת שלכם שחוגגת יום הולדת שבע. יש קשר מאוד מיוחד בין בנות לדובים, קשר שאי אפשר לנתק אותו גם אחרי שנים רבות. נהוג מאוד לשלוח לבת הזוג בובת דובי ענקית כאות חיבה ואהבה.

 

100 אחוז מוצר איכות

החברה מבטיחה לכם 100%  שירות וסיפוק מהמוצר שלכם. הבד הינו איכותי והמילוי מלא עד הסוף, כך שהמוצר יישאר בטוב לאורך זמן, בניגוד למוצרים אחרים המיוצרים מסין או מחנויות ייבוא ישראליות אחרות. החברה עדן דובים מבטיחה לכם מוצר טוב שמגיע עד אליכם לבית. תוכלו להחליף צבע או מוצר כל עוד ההזמנה לא יצאה לדרך. מי שתקבל את בובת הדובי הענקי בטוח תהנה ותשמח, ותזכור אתכם לעד!

 

אילו סוגים של דובים אפשר להשיג כאן?

כאן תוכלו להשיג כל מני בובות של דובי- דובי ליום הולדת, דובי ליום האהבה, דובי לבת מצווה ועוד. הצבעים גם הם משתנים מגוון לגוון ומתאימים לסיטואציות מיוחדות ומאורעות מיוחדים. יש חום כהה, חום בהיר, לבן, צהבהב, ירקרק בהיר מאוד, תכלת ועוד. הגדלים של הדובים השונים נעים בין חצי מטר ועד שלושה מטרים, והמחיר גם כן בהתאם – מסביבות מאתיים שקלים ועד סביבות שבע מאות שקלים. ההשקעה שווה את זה והמוצר בהחלט שווה את ההוצאה!

אז אם יש לכם אירוע חגיגי לכבוד בת הזוג או כל מישהי אחרת מאוד חשובה לכם, אתם יודעים מה לעשות. פנקו אותה עם בובת דובי ליום הולדת ענקית, איכותית ומלטפת! זוהי אחת המתנות המתוקות ביום שכולנו אוהבים לקבל ולהעניק ברוח חום והאהבה מפנקת.

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.

מתנה ליום הולדת
בלוג

מתנה ליום הולדת בסגנון ייחודי: איך למצוא את מתנות מושלמות

ימי הולדת הם זמן לחגיגה, שמחה וכמובן מסורת עתיקת יומין של מתן מתנות. אבל בואו נודה באמת, מציאת מתנה ליום הולדת מושלמת יכולה להיות משימה לא פשוטה. איך מגיעים למשהו ייחודי, מתחשב ומותאם לטעמו של החוגג? ובכן, אל תפחד! אנחנו מעניקים לך את המדריך האולטימטיבי למציאת מתנות ליום הולדת עבור כל אחד ואחת.

אולם אירועים
בלוג

מקומות לאירועים קטנים ברחובות – לא תמיד חייבים לבחור מקום גדול בשביל לייצר אירוע מרשים

הרבה פעמים אנשים נוטים לחשוב, אם רוצים לערוך אירוע משמעותי, מיוחד, אז חייבים לבחור לשם כך אולם אירועים גדול. זה לא נכון בהכרח. אפשר לייצר אירועים משמעותיים, מיוחדים ומרשימים גם במקומות קטנים, מקומות שיכולים להכיל כמה עשרות אורחים או מאות בודדות ולא מעבר לכך.