קרדיט תמונה: freepik

הפקת חתונה בחורף – איך עושים את זה?

עונת הקיץ היא העונה המושלמת לחתונות, עונה שבה תוכלו לקיים את האירוע שחלמתם עליו. עם זאת יש כאלה שמעדיפים להתחתן בחורף, כאשר לכל זוג יש את השיקולים שלו. חתונה בחורף מביאה איתה פלוסים רבים בהשוואה לחתונה המתקיימת בחודשי הקיץ. עם זאת כדי להפיק את מירב התועלת יהיה צורך לתכנן את החתונה לפרטי פרטים. הפקת חתונה בחורף היא משימה שונה בתכלית לעומת הפקה של חתונה בחודשי הקיץ. אז מה אתם צריכים לקחת בחשבון כדי שהחתונה הקרובה תהיה מושלמת?

 

חתונת חורף מתקיימת באולם

 

בעוד חתונה בקיץ מומלץ לקיים בגן אירועים או אפילו בחיק הטבע, חתונה בחורף תתקיים רק באולם. הרי לא תוכלו לדעת באופן חד משמעי כי היום שבו תתחתנו לא יהיה יום גשום. כל יום בחורף עלול להיות גשום וקר, לכן יהיה עליכם לנקוט משנה זהירות בהקשר הספציפי הזה. תוכלו למצוא המון גני אירועים שמבצעים סגירות חורף, גם האפשרות הזאת יכולה להיות רלוונטית לכם. העיקר שלאורחים יהיה מקום סגור שבו הם יכולים לשהות. כך לא תביאו את עצמכם למצב שבו אתם לוקחים סיכון שעלול להיות בעייתי. 

 

תבחרו אוכל מחמם ומנחם

 

האוכל שאותו תבחרו חתונה הוא חלק בלתי נפרד משיקול הדעת שעומד לרשותכם. יש המון אופציות בתפריט, בטח אם תבחרו באולם שלא מגביל את החתן והכלה. בו בזמן עליכם להבין כי האוכל צריך להיות מנחם ומחמם, כזה שישרה אווירה טובה. כאשר האורחים נכנסים אל תוך האולם הם ירצו לדעת שהולך להיות להם כיף. ארגון חתונה ידרוש מכם לרדת לרבדים העמוקים ביותר כדי שהיא תהיה בדיוק כמו שחלמתם. אל תביאו אתכם למצב שבו החתונה תהיה כזאת שלא תתאים לאופי העונה.

 

תבקשו מהאורחים להתלבש בהתאם

 

תדאגו שהאורחים שמגיעים לשמוח יחד אתכם בחתונה יהיו לבושים בהתאם. הרי אם לאורחים יהיה קר בגלל שהם לא הכירו את המקום של החתונה, תהיה נטישה המונית. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו כל האורחים שהיו אמורים לשמוח יחד אתכם יאלצו לעזוב מוקדם מהצפוי. אם תבקשו מהאורחים להגיע לבושים בהתאם או להתכונן לכל תרחיש זה ימנע מציאות מהסוג הזה. עבורכם הדברים האלה מובנים מאליהם, אך בעת ארגון חתונה תצטרכו להיכנס לראש של האורחים.

 

השוואת מחירים בין אולמות שונים

 

הפקת חתונה בחורף תאפשר לכם לקבל הצעת מחיר משתלמת לעומת חודשי הקיץ. בחורף האולמות מציעים הצעות משתלמות כדי שתרצו לקיים בתקופה הזאת את החתונה. בו בזמן נדגיש כי חתונה בחורף היא לא דבר מובן מאליו, תרצו להפיק ממנה את המירב. לכן מה שאנו מציעים לכם לעשות זה להשוות מחירים בין אולמות שונים כדי שלא תתאכזבו. החתונה צריכה להיות כזאת שכמותה לא הייתם יכולים להפיק אילולא היא הייתה מתקיימת בקיץ.   

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.