קרדיט תמונה: freepik

ברכה ייחודית לבת מצווה

אי שם בשנים עברו, על מנת לברך את נערת בת המצווה באופן ייחודי היה צריך לכתוב לה ברכה ומקסימום להקריא אותה במיקרופון. כיום, יש דרכים ייחודיות ומקוריות ליצור ברכה מדהימה שתשאיר חותם. אילו שיטות מקוריות יש על מנת ליצור ברכה ייחודית לבת מצווה?

 

קליפ לבת מצווה

אחד הרעיונות המקוריים ביותר לברכה ייחודית כיום הוא הכנת קליפ לבת מצווה. הקליפ יכול להיות בכל סגנון ולשלב את מי שתרצו. ניתן לבחור בקליפ משפחתי, קליפ של חברים או קליפ המשלב בין כולם. במסגרת צילום קליפ לבת מצווה ניתן לברך את החוגגת, לשיר לה שיר, לרקוד לה וכו'. קיים מגוון רחב של חברות המאפשרות צילום והכנה של קליפ מושקע במיוחד לבת המצווה ממש בקלות. למעשה כל שתאלצו לעשות הוא להצטלם וכל אחת מהחברות הללו תדאג לכל השאר.

 

קליפ טיק-טוק

הטיק-טוק כבר מזמן כבש את העולם. בעולם של היום כנראה שאין נערה שלא יודעת מה זה טיק-טוק ולא מעלה לרשת סרטונים. למי מכם שלא יודע, הטיק-טוק הוא רשת חברתית אליה מעלים סרטונים במגוון סגנונות (סרטוני ריקוד, סרטונים מצחיקים, שירים ועוד). על מנת ליצור ברכה ייחודית ניתן לעשות זאת על ידי הפקת קליפ בסגנון טיק-טוק. זה יכול להיות ריקוד משותף שכולם רוקדים ביחד או בנפרד. ניתן להציג את הטיק-טוק של הנערה ולשלב אותה בקליפ. השמיים הם הגבול.

 

קליפים מצחיקים

אחד הדברים שהכי מחברים בין אנשים הוא זיכרונות בכלל וזיכרונות מצחיקים במיוחד. על ידי הכנת קליפ מצחיק ניתן להשיג את אחת הברכות הזכורות ביותר. ניתן להתחפש לדמויות שהחוגגת אוהבת, לחקות אותה, לשיר לה, לתת לסבא וסבתא לרקוד כמוה או כל מה שתבחרו. בדרך כלל הקליפים המצחיקים הם אלה שנשארים איתכם במשך שנים וגורמים לצחוק כל פעם מחדש.

 

הקלטת שירים

הקלטת שירים היא אחד הרעיונות הנפוצים ביותר בעולם של בנות המצווה. בין אם מדובר בשיר קיים כפי שהוא, לכתוב מילים חדשות לשיר קיים או לכתוב שיר חדש לגמרי. ניתן לעשות את זה מצחיק או מרגש, הכל תלוי במשתתפים בו. ניתן להיעזר בחברות מקצועיות המספקות שירותי הקלטת שירים. מלבד ההקלטה עצמה, החברה תעשה תחקיר קטן על המשפחה ותכתוב מילים שיתאימו לשיר ולרוח הברכה שרוצים לצרף. את השיר ניתן לשיר במהלך האירוע או לצרף אותו לקליפ שהוכן. 

 

טיפים להכנת ברכה ייחודית

לאחר שהצגנו  מספר רעיונות ייחודיים שיוכלו להקפיץ כל ברכה בכמה רמות נוסיף מספר טיפים. קודם כל חשבו מה התקציב שלכם. לאחר מכן חשבו כמה אנשים ישתתפו בברכה – האם היא אישית, משפחתית, חברית או גדולה במיוחד? הטיפ האחרון הוא המקום. ניתן לצלם את הברכות בלוקיישנים מיוחדים שמהווים זכרונות משפחתיים טובים לכם ולחוגגת.

 

טיפים לכתיבת ברכה

לא תמיד קל לכתוב ברכה טובה. לפעמים מה שקורה הוא שאתם מסתבכים עם הברכה יותר מדי והיא יוצאת ארוכה ולא מאוד מעניינת. לכן קודם כל תזכרו- האורך לא קובע. זו יכולה להיות ברכה קצרה ומושלמת. תנסו לתאר מה אתם אוהבים בחוגגת, זכרונות טובים ומצחיקים שיש לכם ממנה, ולאחל לה דברים אמיתיים המתאימים לה וירגשו אותה.

 

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.

מתנה ליום הולדת
בלוג

מתנה ליום הולדת בסגנון ייחודי: איך למצוא את מתנות מושלמות

ימי הולדת הם זמן לחגיגה, שמחה וכמובן מסורת עתיקת יומין של מתן מתנות. אבל בואו נודה באמת, מציאת מתנה ליום הולדת מושלמת יכולה להיות משימה לא פשוטה. איך מגיעים למשהו ייחודי, מתחשב ומותאם לטעמו של החוגג? ובכן, אל תפחד! אנחנו מעניקים לך את המדריך האולטימטיבי למציאת מתנות ליום הולדת עבור כל אחד ואחת.

אולם אירועים
בלוג

מקומות לאירועים קטנים ברחובות – לא תמיד חייבים לבחור מקום גדול בשביל לייצר אירוע מרשים

הרבה פעמים אנשים נוטים לחשוב, אם רוצים לערוך אירוע משמעותי, מיוחד, אז חייבים לבחור לשם כך אולם אירועים גדול. זה לא נכון בהכרח. אפשר לייצר אירועים משמעותיים, מיוחדים ומרשימים גם במקומות קטנים, מקומות שיכולים להכיל כמה עשרות אורחים או מאות בודדות ולא מעבר לכך.