קרדיט תמונה: freepik

איך עושים מצגת לאירוע משפחתי?

אם אתם חוגגים בקרוב אירוע מיוחד במשפחה שלכם כגון: בר מצווה לבן שלכם, בת מצווה לבת שלכם, יום נישואין חשוב, יום הולדת עגול לבן משפחה אהוב ויקר ועוד, אתם בוודאי מעוניינים לערוך את האירוע בצורה המיוחדת ביותר שיכולה להיות אשר מעבר לעובדה שהוא יאפשר לכם ולכל האורחים שלכם את מלוא ההנאה, הוא גם ייזכר כאירוע הטוב ביותר לאורך שנים רבות. תכנון אירוע דורש לא מעט מבחינת הכנות טכניות, אך חשוב מאוד שלא לשכוח את החלק האומנותי של הערב. כדי להפתיע את האדם שחוגג אירוע, לשמח אותו ולהשאיר לו מזכרת נפלאה לתמיד, אין כמו הכנת מצגת ייחודית ובלתי נשכחת שתוצג במהלך האירוע.

טיפים להכנת מצגת לאירוע משפחתי

ישנן משפחות אשר לא יכולות להעביר שום אירוע ללא מצגת משפחתית וישנן משפחות שלא מכירות כלל את תחום המצגות אך מעוניינות באירוע הקרוב להפתיע את מי שעומד במרכז האירוע ולרגש אותו עם מצגת נפלאה. מצגת מהווה ללא ספק טוויסט מרענן בכל אירוע, אך מעבר לכך המזכרת כאמור נשארת למזכרת לכל החיים. על כן, אם אתם רוצים ליצור מצגת מופלאה לאירוע המשפחתי החשוב הקרוב, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות את זה:

ראשית כל, הקפידו לעבוד בצוות. שתפו ברעיון שלכם למצגת את כל המשפחה והחברים של האדם. כדאי שהמצגת תכיל כמה שיותר אנשים שאוהבים את האדם שחוגג אירוע. כדי לעשות זאת, אין צורך לקבץ את כל אותם אנשים באותו המקום ויש צורך שכל אחד מהם ישלח לכם תמונה שלו אוחז ברכה או סרטון וידאו שבו הוא מברך את האדם שחוגג אירוע ועוד. אם אין לכם מספיק רעיונות, כדאי שתעשו סיעור מוחין משפחתי שבו כל אחד יעלה רעיונות ובסופו של דבר, מכל הרעיונות תפיקו מצגת לא פחות ממושלמת.

אם בא לכם מצגת שבאמת תהיה אטרקציה של ממש, כדאי מאוד שתשלבו בה לא מעט בהומור. לא כדאי להכביד את האווירה עם מצגת כבדה מדי. מדובר על אירוע שמח וכדאי להקליל את האווירה ועל כן, מצגת מצחיקה שמלאה בהומור משפחתי או הומור בין חברים בהחלט יכולה להיות אופציה נהדרת עבורכם.

כדאי שתזכרו שאין כמו סיפור מעניין ומרתק על מנת למשוך את כולם למסך ועל כן, הקפידו שהמצגת שלכם תהיה מבוססת על קו עלילה מרתק, שהיא תכלול טוויסט מתישהו ועוד. המצגת יכולה להיות הצגת סיפור מיוחד מחייו של האדם שוגג אירוע, סיפור על אירוע מיוחד שקרה במשפחה או בדיחה משפחתית.

כיום ניתן לשלב במצגות בקלות סרטונים שצולמו בטלפון הנייד. לצד התמונות המשפחתיות והטקסטים שאתם משלבים, כדאי לשלב גם סרטונים מעניינים, רלוונטיים ואטרקטיביים. כדאי מאוד שתדעו שכיום באמצעות תוכנת מצגות כל אדם יכול לערוך מצגת וליצור מצגת מושלמת עם כמה סוגים של מדיות שהוא משלב.

כמובן שחשוב מאוד שתדאגו לציוד הקרנה איכותי לאירוע כל מנת שתהיה לכם אפשרות להציג באירוע בסופו של דבר את המצגת בצורה הטובה ביותר. אם כבר השקעתם מאוד במצגת לקראת האירוע, כדאי מאוד שכולם יצליחו לראות אותה בצורה איכותית ולהנות ממנה.

 

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.