קרדיט תמונה: freepik

מחפשים מרצה לאירוע? בקרו באתר Haalo

הרצאות לאירועים הפכו במרוצת הזמן לאטרקציה השוברת את השגרה ושמאפשרת למוזמנים והמוזמנות לצרוך מידע חדש ומרתק באופן סוחף, מעניין ושונה.

הרצאות לאירועים יכולות לחוג סביב מגוון רחב של נושאים; מהרצאות השראה ובהן מספרים המרצים והמרצות על החוויות שהם עברו ושבנו אותם, או מרצים המספרים על דרכם המקצועית והדרך שעברו במרוצת הזמן ועד למעמדם הנוכחי.

ישנן הרצאות המספקות ערך מוסף יישומי כגון הרצאות בריאות ובהן שזורים טיפים לאורח חיים בריא, או הרצאות בנושאים כגון שפת גוף ובהן לומדים המשתתפים כיצד להבין את שפתו הפיזית של האדם העומד מולם.

 

אם כן, כיצד בוחרים הרצאה? התייעצו עם מומחה

הכירו את המרכז למרצים ולסדנאות (Haalo) – סוכנות מרצים מנוסה וותיקה ובה תוכלו למצוא מאגר מרצים ומרצות עצום ומשפע רב של נושאים.

בביקור באתר הבית של HAALO תוכלו להתרשם מיד משפע הפנים המיוצגות ואשר מוכרות בכל בית בישראל. בחיפוש מהיר על-בסיס נושאים, ניתן למצוא מגוון של אפשרויות להרצאות על-ידי המרצים והמרצות המובילים בישראל.

המרכז למרצים ולסדנאות מתגאה בכך שהוא איננו רק מייצג את הידוענים והסלבס המקומיים, כי אם גם מרצים שאינם יודעים בשמם אך שמעבירים הרצאות משובחות וקולחות.

למעשה, מטרתו המוצהרת של המרכז למרצים ולסדנאות היא לקשר בין אנשים, בין אלו שמעבירים מידע לבין אלו המבקשים לצרוך מידע.

לא בטוחים? כאן נכנס האלמנט הייעוצי ובו ניתן ליצור קשר עם צוות המרכז ולקבל הכוונה נוספת.

 

אפיון מקדים והכוונה נקודתית

ישנם מי שיודעים מבעוד מועד באיזה מרצה הם מעוניינים. אולם לצידם, ישנם גם מי שמעוניינים להזמין הרצאה לאירוע, אך מגיעים עם הרעיון הכללי בלבד.

מחיפוש מהיר אחר שמות מרצים ומרצות, קל מאוד להתבלבל, ובדיוק לשם כך המרכז למרצים ולסדנאות מעמיד לרשות מבקרי האתר צוות יועצים מיומן.

בשיחה עם יועץ מטעם Haalo תוכלו לקבל אפיון והכוונה מלאים. מיהו קהל היעד? מהן המטרות של האירוע? האם ישנם ערכים מסוימים אותם מפיק האירוע היה רוצה להנחיל? דרך שאלות אלו ושורה של שאלות מנחות נוספות, יועץ מקצועי ימקד את החיפוש בעד 5 מרצים ומרצות לכל היותר.

 

וניתן גם לאתר מרצים מחוץ למאגר

בכל זאת לא מצאתם את המרצה בו חפצתם? אולם אם כן יש לכם שם בראש, ומדובר באדם שאיננו רשום במאגר של Haalo, אל תמהרו להרים ידיים.

המרכז למרצים וסדנאות מכריז באופן מובהק כי באפשרותו להשיג כל אדם ואדם בו לקוחותיו יחפצו, זאת באמצעות הקשרים ההדוקים הקיימים למרכז עם התעשייה.

המדובר לא רק במרצים מקומיים כי אם גם מרצים מכל רחבי העולם. אתם צריכים לתת את השם, והצוות המקצועי של המרכז למרצים ולסדנאות כבר ייקח את המושכות.

למידע נוסף בקרו באתר המרכז למרצים ולסדנאות.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.