שירות בר

מה היתרונות של בר אקטיבי לבר רגיל

מה היתרונות של בר אקטיבי לבר רגיל

אנשים אשר מוזמנים לאירוע,  יודעים כי ייהנו מאוכל איכותי ומשקאות אלכוהוליים כאוות נפשם. בעלי האירוע לעומת זאת, יודעים כי עליהם להשקיע לא מעט מחשבה וכסףץ אלכוהול משובח, גורם גם לאירוע להיות ברמה גבוהה. ישנם רבים, אשר מתלבטים בין הזמנת שירותי בר פאסיבי לבין שירותי בר אקטיבי, אך בסופו של דבר, הם מעוניינים באטרקציה כזאת שתתאים לכולם והיא כמובן בר אקטיבי. ראשית, יש להבין את ההבדלים בין  בר אקטיבי לבין בר פאסיבי. הבר הפאסיבי, הוא בר שנמצא באזור מסויים באולם או גן האירועים,או בכל אירוע אחר, כך שאנשים מגיעים ומזמינים את המשקה האלכוהולי האהוב עליהם. בר אקטיהבי לעומת זאת, הוא בר שבו הברמנים, מגיעים עד לאורחים עם אטרקציות כמו קוקטיילים צבעוניים ומיוחדים, ממתקי אלכוהול כמו ג'לי ספוג באלכוהול ועוד.

היתרונות הגלומים בר אקטיבי

ישנם יתרונות רבים  הזמנת חברה אשר תספק לכם בר אקטיבי. אין מדובר בבר רגיל, כי אם ברמנים שיגרמו לאווירה שמחה ומלאת פעילות למוזמנים.גם בבחירה, יש לבחור חברה וותיקה המספקת שירותים אלה כמו שירות בר אקטיבי אצל בונו בר  אשר מתמחה מעל 10 שנים ומציעה צוות ייצוגי ומיומן שעבר קורסים לברמנים. עוד יתרון בולט בבר אקטיבי הוא, שאין צורך להמתין לברמנים, כאשר ישנם מוזמנים רבים אשר ממתינים בתור, כאשר מדובר באירוע שיש בו הרבה מוזמנים. ניתן להזמין שירותי בר אקטיבי בהתאמה לגודל האירוע וכמות המוזמנים, כך שתהיו שקטים שכל האורחים יקבלו משקאות אלכוהוליים ולפי בחירתם. כמו כן, ההבדל בין בר פאסיבי לבר אקטיבי הוא, שהמשקאות יהיו מושקעים וייחודיים וכן, תהיינה הרבה אטרקציות שאין בבר  פאסיבי.

השדרוג של הבר באירוע שלכם יפנה את כל הזרקורים

זו בדיוק הסיבה, שרבים מבעלי האירוע, אשר מעוניינים שהאירוע שלהם יהיה מדובר והאורחים באמת ייהנו,  אז כידוע, יין משמח לבב אנוש, במיוחד באירועים חשובים, כך שזה הזמן שלכם להפיח שמחה ולדאוג, כי האירוע שלכם יהיה עשיר, באמצעות בר אקטיבי שיגרום להפתעה  ולאירוע מקורי במיוחד.הבר האקטיבי, יגרום למוזמנים להיות בתנועה, במקום לשבת ליד הבר, המוזמנים ישתלבו טוב יותר באירוע, הם ירקדו וייהנו. בר אקטיבי, יענה על הציפיות שלכם ושל המוזמנים לאירוע שלכם, צוות הברמנים והברמניות בעזרת המצב רוח הטוב שלהם, המיומנות והמקצועיות שלהם, יגרום לאווירה הכללית להיות מעולה. צוות הברמנים, הוא זה שחי את האירועים, מכיר את כל הטרנדים בנושא האלכוהול ויתדלק טוב, במיוחד את הצעירים.

האירוע שלכם יעלה בכמה דרגות עם בר אקטיבי

כאשר מדובר באירוע סטנדרטי, והבר המוכר והכוונה לבר הפאסיבי, לא יהיה עשיר במשקאות וקוקטיילים חדשים שחלק גדול מהאורחים שלכם אינם מכירים. צוות הברמנים, יבנה את תפריט המשקאות העשיר וכן, יוכל להציע משקאות אלכוהוליים, אשר יתאימו לכל אורח שלכם. תתארו לכם את הברמנים מנענעים קוקטיילים לקצב המוסיקה, אצים ורצים לרחבת הריקודים, עם גימיקים אלכוהוליים מפתיעים, נכון שזה נשמע נפלא?

שירות בר

 

 

 

 

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.