קרדיט תמונה: freepik

יש לכם כנס היברידי – רק חברת צילום מקצועית תוכל לתפוס אותו

היום כולם יודעים שבלי לתעד אירועים מיוחדים כמו חתונות, בני ובנות מצווה, אירועים חברתיים ומסיבות כאלו ואחרות, האירוע לא באמת התרחש. אנו חיים בתקופה בה כולם מוציאים תוך רגע את מכשיר הטלפון החכם שלהם ותופסים את הרגע באמצעות תמונה או סרטון קצר ומשתפים אותו דרך חברים ומשפחה. זה לא אומר בכלל שהטלפונים שלכם יכולים להוות תחליף לצילום מקצועי לאירועים וכנסים!

למרות ההתפתחות המדהימה של הטלפונים החכמים בעלי המצלמות האיכותיות, שום דבר לא יכול להחליף את הציוד המקצועי ואת הידיים המיומנות של חברות צילום מקצועיות. צריך את האנשים הנכונים ואת המיומנות הנכונה לתפוס את הרגע בכל אירוע ולתעד כמו שרק מקצוענים יכולים לעשות.

אז אם אתם מעוניינים להזמין שירות צילום כנסים או מעוניינים לבצע צילום כנסים היברידיים, כל מה שנותר לכם לעשות זה להזמין והם כבר ישמחו לתת לכם שירות מקצועי ומעולה!

 

מה זה כנס היברידי ולמה חשוב לתעד אותו?

כנס היברידי הוא כנס בו יש השתתפות גם של אנשים המגיעים פיזית למקום וגם של אנשים שנשארים בבית או לא יכולים להגיע מסיבה כזו או אחרת, ולכן הם משתתפים באמצעות המחשב האישי שלהם או המכשיר הנייד שלהם מרחוק. כולנו חווינו וממשיכים לחוות את האפקט של מגיפת הקורונה בעולם ועד כמה היא השפיעה על מקומות עבודה, מוסדות לימודים והשתתפות בכנסים או מסיבות. יש אנשים שיש להם תו ירוק, מחלימים וכדומה ויש כאלו שאין להם תו ירוק או נמצאים בבידוד. במיוחד בשביל מקרים כאלו, ניתן להפיק אירוע היברידי המשלב גם הופעה חייה של אנשים המגיעים לטקס או האירוע וגם מסכים בהם יוכלו לצפות האנשים שנבצר מהם להגיע פיזית.

כך למעשה כולם יכולים להנות מהכנס. אמנם צריך שחברת צילום מקצועית שמצלמת לכם את הטקס תדע להתמודד עם מקרים כאלו. זה דורש מיומנות רבה והתייחסות שאין בכנסים ואירועים אחרים רגילים.

 

למה יש צורך לצלם אירועים וכנסים באמצעות חברת צילום מקצועית?

הרבה אנשים תוהים לעצמם, הרי אם יש להם טלפון חכם בעל מצלמה באיכות הכי גבוהה שיש בשוק, בשביל מה להזמין חברת צילום מקצועית? אז ככה – כנראה שלעולם לא יוכלו הטלפונים, או יותר נכון – מי שמחזיק בטלפונים הללו, להגיע לרמה של צלמים מקצועיים. לא מדובר רק על הציוד המתקדם והיקר שהם מחזיקים ומשתמשים בו, אלא גם ובעיקר המיומנות הנדרשת על מנת לתפוס את הרגעים הנכונים של הטקס, הזוויות הנכונות, המומנטים, פשוט הכל. רק צלמים מקצועיים יכולים ללכוד את הרגע הנכון, במקום הנכון ובזווית הנכונה.

חברת צילום מקצועית שבאה לעשות צילום כנסים או צילום כנסים היברידיים חייבת להחזיק מערך של כלים, מכשירים וכל האמצעים השונים שיאפשרו להם לתפוס את המיקומים, הזוויות והפרצופים הנכונים בזמן אמת. יש חברות צילום המחזיקות ברחפני צילום במידה והכנס יהיה באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים, אז יהיה אפשר להרים רחפן צילום לשמיים ולקבל זוויות צילום מקצועיות ופנורמיות.

כמובן, צילום הווידאו חייב להיות מושלם, רציף ואיכותי. למרות שהכנס או האירוע עלול להיערך שעות, אתם כנראה שהוא יהיה מתועד רק בחלק מהזמן. לכן חשוב שתתאמו מראש עם חברת הצילום כמה לצלם ואיך לצלם. הם ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי, אמין וכדאי.

 

אילו עוד סיבות אפשר להשתמש בחברת צילום מקצועית?

אפשר להפיק סרטון תדמית לעסק שלכם. תוכלו לפרסם את הסרטון העסקי בפלטפורמות הרשתות החברתיות השונות ובכך לקבל עוד חשיפה דרך לקוחות פוטנציאלים רבים.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.

מתנה ליום הולדת
בלוג

מתנה ליום הולדת בסגנון ייחודי: איך למצוא את מתנות מושלמות

ימי הולדת הם זמן לחגיגה, שמחה וכמובן מסורת עתיקת יומין של מתן מתנות. אבל בואו נודה באמת, מציאת מתנה ליום הולדת מושלמת יכולה להיות משימה לא פשוטה. איך מגיעים למשהו ייחודי, מתחשב ומותאם לטעמו של החוגג? ובכן, אל תפחד! אנחנו מעניקים לך את המדריך האולטימטיבי למציאת מתנות ליום הולדת עבור כל אחד ואחת.

אולם אירועים
בלוג

מקומות לאירועים קטנים ברחובות – לא תמיד חייבים לבחור מקום גדול בשביל לייצר אירוע מרשים

הרבה פעמים אנשים נוטים לחשוב, אם רוצים לערוך אירוע משמעותי, מיוחד, אז חייבים לבחור לשם כך אולם אירועים גדול. זה לא נכון בהכרח. אפשר לייצר אירועים משמעותיים, מיוחדים ומרשימים גם במקומות קטנים, מקומות שיכולים להכיל כמה עשרות אורחים או מאות בודדות ולא מעבר לכך.