party-birthday-banner-with-space-text_24972-1156

האם מומלץ לבצע בלונאות בעצמכם או לשכור את שירותיה של חברה מקצועית?

ייתכן שעד עכשיו אין הייתם כלל וכלל בעלי מודעות בתחום, אבל עם יד על הלב, במציאות העכשווית ניתן למצוא המון בתי עסק מקצועיים, אשר מעניקים שירות של בלונים לאירועים. במידה והשתעשעתם ברעיון כי מדובר על בלונים סטנדרטיים, אשר מקובל לעשות בהם שימוש רק באירועים של ילדים ולקשור אותם לחוט, מומלץ שתבינו כי ההשערה שלכם מוטעית מיסודה. הלכה למעשה קיימים כיום בלונים במנעד רב, מעוצבים ובכל מיני גדלים, באופן כזה שנהיר למה אפשר ליצור מהבלונים עיצוב אופטימלי לכל מקום. במידה והנכם מתחבטים בינכם לבין עצמכם בין ההיתכנות של עיצוב מקום האירוע על ידי בלונים בעצמכם לבין השכרת השירות הזה מבית עסק מקצועי, מומלץ שתבינו מבעוד מועד, כי רק בית עסק מקצועי יהווה עבורכם את המענה הכי טוב להתרוממות האירוע שלכם. סידור בלונים במקום האירוע אינו עניין של מה בכך. צוות העובדים מחויב להגיע זמן ניכר לפני קיום האירוע למקום, לנפח את כל הבלונים ואף לסדר אותם בצורה כזאת שהבלונים ימלאו את כל המקום ויצליחו לרגש את כל המוזמנים כאשר הם יכנסו למקום.

האם בלונאות כרוכה בהוצאה כספית גבוהה?

הפקת אירועים מהווה מומנט שתמיד גובה כסף, בשל כך כי יש לדאוג לאוכל איכותי, לשכור מקום פנטסטי ולדאוג לעוד שפע רב של פרטים. בשל כך מובנת בהחלט הדאגה שלכם שמקורה האם סידור בלונים  כרוך בהוצאה כספית גבוהה?  הבשורה הטובה שמומלץ כי תבינו שכיום, בשל העובדה שקיימים המון בתי עסק שמציעים את השירות הזה, כל אחד מהם בעל אינטרס לעמוד בגאון בתחרות. משמעות הדבר מן ההיבט שלכם כי קיימת ירידה של עלות בלונים לאירועים  ולפעמים גם אפשר למצוא מבצעים מאוד טובים. מפאת סיבה זאת, בטרם שהנכם פונים אל בית עסק שעיקר עיסוקו הוא בלונים, מומלץ שתבצעו סקר שוק של המחירים ועל ידי פעולה זו באפשרותכם לחסוך קמעה כסף ולהבין כי אין תבחרו את השירות הכי יקר שקיים בענף הבלונים.

כיצד תוכלו למצוא חברת בלונאות?

בזמנים אלו ניתן למצוא יותר מחברה אחת אשר מעניקה שירותים של בלונים לאירועים  במדינת ישראל. בשל כך, אף במידה והנכם רוצים להזמין שירות כזה לרגל חגיגת יום האהבה ואף במידה והנכם רוצים להזמין שירות כזה לרגל חגיגת בר או בת מצווה, מומלץ שתבחנו בציציות לאיזו חברה אתם מתקשרים. קיימים מספר אלמנטים אשר לא ניתן להתפשר עליהם, כגון – היכולת של החברה להיצמד ללוח הזמנים שנקבע מראש וכמובן מה מידת המהימנות של החברה המקצועית. התרחיש הכי נורא שעשוי לקרות טמון בכך שתזמינו שירות מחברה שלא תגיע בזמן שנקבע לאירוע שלכם. בסיטואציה שכזאת יתכן שבעל המסיבה וכל המוזמנים יגיעו לאירוע לפני שיגיעו אליו הבלונים ואז כל ההפתעה תלך לאבדון.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.