ביטקוין

ביטקוין – למה משתלם להשקיע בו עכשיו ואיך עושים את זה בחוכמה

ביטקוין – למה משתלם להשקיע בו עכשיו ואיך עושים את זה בחוכמה

אנשים, באופן טבעי, מחפשים כל הזמן דרכים חדשות להשקיע ולהרוויח. לעיתים הם עושים את זה בדברים קטנים, מינוריים, שאין להם השפעה כלכלית משמעותית, לעיתים הם בוחרים להשקיע במוצרים פיננסיים מוכרים, השקעות סולידיות, כאלו שהסיכון בהן הוא נמוך ולכן גם הרווח הוא לא משמעותי, וישנם משקיעים המחפשים השקעות יוצאות דופן, כאלה שהסיכון בהן עלול להיות גבוה, אך בהתאם, גם הרווח יכול להיות משמעותי.

אחת הדוגמאות הטובות לכך בשנים האחרונות, היא השקעה במטבע ביטקוין. מדובר על מטבע דיגיטלי מבוזר, קרי, מטבע שהוא לא מוצר פיזי אלא פועל במרחבי הרשת, ולהבדיל ממטבעות אחרים הוא גם לא נשלט על ידי בנקים מרכזיים או ממשלות. זה מטבע שנוצר באינטרנט, לטובת הגולשים, נסחר ברשת, והשער שלו נקבע על ידי הסוחרים ברשת.

אם בתחילת דרכו של ביטקוין, סוף העשור הראשון- תחילת העשור השני של שנות האלפיים המטבע נסחר בעיקר על ידי משקיעים מנוסים וסוחרי מטבעות, אזי שכיום הוא כבר הפך להיות לנחלת הכלל. יותר ויותר אנשים מגלים אותו, מבינים מדוע נכון להשקיע בו ובעיקר איך אפשר לעשות זאת בצורה חכמה.

למה משתלם להשקיע עכשיו בביטקוין?

ישנם שני הסברים מדוע משתלם להשקיע בביטקוין דווקא עכשיו:

ראשית, אומנם המטבע נמצא בכותרות ועוסקים בו לא מעט, אך עדיין הוא לא סחיר כמו מטבעות מוכרים אחרים. קרי, הוא עדיין לא נסחר כפי שדולר או יורו נסחר. לכן, מי שנכנס לשוק ומתחיל לסחור בו, עדיין יכול ליהנות מתנאים משתלמים.

שנית, ההערכה היא שבעתיד המסחר בו יהיה הרבה יותר משמעותי, הרבה יותר רציני, ייקחו בו חלק יותר גופים ומשקיעים. זה אומר, שכל מי שסוחר עכשיו, יכול לצבור כמויות גדולות של ביטקוין ובעתיד להשתמש בהם למסחר ולהרוויח. בין אם הוא ירצה להמיר אותו במטבעות אחרים ובין אם זה אומר להשתמש בו לביצוע תשלומים ברשת. הערכה של רבים היא, שזה הכיוון אליו אנחנו הולכים.

איך עושים את זה בחוכמה?

אחת הדרכים לעשות את זה, היא להזמין כרטיס אשראי שמאפשר לצבור ביטקוין על כל עסקה שמבצעים דרך הכרטיס.

למשל, אם רכשנו מוצרים ברשת שיווק בסכום מסוים, אזי שבמקום נקודות כפי שנהוג בכרטיס אשראי אחרים, נוכל לקבל ביטקוין שיישמר בארנק הדיגיטלי שלנו. זה יאפשר לצבור ביטקוין, לחסוך ובעתיד להשתמש בהם.

כך אנחנו לא צריכים להוציא עכשיו כסף באופן ספציפי על רכישת ביטקוין, מנגד אנחנו יכולים לחסוך כמויות של ביטקוין שישמשו אותנו כעת או בעתיד למסחר או לשימושים אחרים. מאחר וגם ככה אנחנו מבצעים עסקאות דרך כרטיס אשראי, הרי שזה לא דורש מאיתנו לבצע עסקאות יוצאות דופן. תהליך הצבירה הוא ארוך טווח ובעתיד נוכל לעשות שימוש בכל הביטקוין שצברנו.

ביטקוין

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.