קרדיט תמונה: freepik

איך מארגנים חתונה בשישי צהריים?

אם בעבר חתונה בשישי צהריים הייתה נשמעת כמו דבר דמיוני, כיום זוהי מציאות של ממש. אנשים רבים מחליטים לקיים את החתונה שלהם ביום שישי בגלל כל מיני סיבות שונות. עם זאת חשוב להבין כי הארגון של חתונת שישי צהריים תהיה שונה מארגון חתונה רגילה. יהיה עליכם להתייחס לכל מיני דברים שונים שבחתונה רגילה ככל הנראה לא היו מעסיקים אתכם. בו בזמן הרצון שינחה אתכם לכל אורך הדרך יהיה כי החתונה תהיה כמו שדמיינתם. גם חתונה ביום שישי בשעות הצהריים יכולה להיות חתונה שכולם הולכים לדבר עליה.

 

הכינו את עצמכם ליום עמוס 

חתונה בשישי בצהריים היא חתונה שמתחילה מאוד מוקדם, כך שיהיה עליכם להתכונן לזה. הרי עד שעות הצהריים ישנה חשיבות לסיים את כל ההכנות, ולהגיע מוכנים לחתונה עצמה. יהיה עליכם לקום בשעות הבוקר המוקדמות כדי להתחיל להתארגן לקראת היום הגדול. גם אם מדובר על אווירה קצת יותר קלילה, תרצו לדפוק הופעה. לכן יהיה עליכם להתייחס לכל מיני דברים שונים מבחינת מראה, וכמובן גם בהקשר של צילומים.

 

המקום שבו תתארגנו לחתונה

תזכרו כי עד שתסיימו את ההכנות עצמן, לא יהיה לכם זמן רב לנסוע לאולם. אם המרחק בין המקום שבו התארגנת לבין האולם עצמו יהיה גדול זה יקשה עליכם. לפיכך הטיפ הכי טוב שנוכל לתת לכם בהקשר הזה הוא למצוא מקום קרוב ככל האפשר. ליד כל אולם תוכלו למצוא בית מלון או מקום מסוים שבו תוכלו להתארגן לקראת היום הגדול. חתונה בשישי צהריים מחייבת אתכם לקחת בחשבון את כל הדברים האלה שאולי נראים שוליים.

 

הלוקיישן שבו תתקיים החתונה

הסיבה המרכזית שבגללה אנשים עושים חתונה בשישי צהריים היא הרצון לקיים אותה במקום מדהים. לכן תבחרו בתבונה את המקום שבו אתם הולכים לקיים את החתונה עצמה. תחפשו מקום שבו יהיה הכי שווה להתחתן באור יום, הרי לא מדובר על דבר טבעי. הלוקיישן חייב להיות כזה שמצדיק את החתונה שמתקיימת בשעה לא הכי נוחה. בואו נודה על האמת האורחים לא באמת יאהבו להגיע לחתונה בשישי בצהריים. לכן יהיה עליכם לדאוג לגרום להם לחזור לבית הכי מרוצים שיש.

 

תזכרו כי בקיץ מאוד חם

לסיום אי אפשר להתעלם ממזג האוויר במדינת ישראל, בטח אם החתונה בחודשי הקיץ. אומנם חתונה בקיץ יכולה להיות מעולה, בטח אם תרצו לקיים אותה בסמוך לחוף הים או מקומות אחרים. עם זאת בקיץ אנו יודעים כי מזג האוויר במדינת ישראל הוא לא אידיאלי, בטח אם הכלה לובשת שמלה ארוכה. חתונה בשישי צהריים מחייבת אתכם להתחשב במזג האוויר, ולנסות למצוא כל מיני פתרונות שונים. זוהי הדרך היחידה שתימנע מכם לסבול ביום החתונה שלכם, דבר שלא אמור להילקח בחשבון.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.