אטרקציות וימי גיבוש לכל סוגי החברות

ערכי חברה מועברים לעובדים דרך סביבת מקום העבודה. אטרקציות וימי גיבוש הם דרך לחברות להראות לעובדים שלהן מה הם מעריכים. הסיבה שאירועים מסוג זה כל כך פופולריים בקרב מעסיקים היא משום שהם דרך מצוינת לבנות אחווה בין העובדים שלהם. אירועים אלו גם עוזרים ליצור תחושת שייכות, מה שיכול להוביל לרמות גבוהות יותר של מעורבות.

אטרקציות וימי גיבוש הם דרך מצוינת להראות את אישיות החברה שלך וגם למשוך כישרונות חדשים. כשרוב האנשים חושבים על השקות מוצרים, הם חושבים על החברות הגדולות שמסוגלות להשיק מוצרים בקנה מידה עולמי. עם זאת, זה לא בהכרח נכון. עסקים קטנים יותר עדיין יכולים להשיק את המוצרים שלהם בעזרת איש המקצוע הנכון. הם יכולים למצוא דרכים למצוא אירועים באזור שלהם שיהיו מושלמים עבור המוצר או השירות שלהם. הם יכולים גם לתכנן אירוע משלהם כדי לקבל תשומת לב ללקוחות פוטנציאליים.

דרך נוספת שבה עסקים קטנים יותר משיקים מוצרים היא באמצעות תערוכות וכנסים על מנת לשים לב לחברות גדולות יותר שיש להן הרבה יותר משאבים. תערוכות וכנסים אלו מושלמים ליצירת קשרים עם חברות גדולות יותר, מכיוון שיש סיכוי גבוה יותר שהן ישתתפו בשל הכמות העצומה של האנשים שמשתתפים בהן.

ימי הגיבוש מאפשרים לחברה לקבל מושג טוב יותר מה היא רוצה שתהיה התרבות שלה ומה זה אומר לעבוד בחברה שלה. זה גם מאפשר לעובדים חדשים לראות את הפילוסופיה של החברה ולהבין את המטרות שהחברה שלהם פועלת לקראתן. יום גיבוש הוא יום העבודה הראשון של עובדים חדשים. יום גיבוש הוא סטנדרט שארגונים רבים מקפידים עליו כי זו דרך מצוינת לוודא שכולם מקבלים את אותו המידע ויש להם הזדמנות להתמקם ולהתמצא.

זה יכול להיות מותאם כך שיתאים לארגון האישי שלך אך כולל:

  • היכרות מהירה עם החברה וכל מידע רלוונטי אחר למתחילים חדשים (למשל: איך עליהם להתלבש, מה מצופה מהם)
  • סקירה של כל התהליכים והנהלים החשובים (למשל: איך פועלות פגישות, לאן אנשים צריכים ללכת אם הם צריכים עזרה)
  • הגיע הזמן שאנשי הצוות החדשים שנשכרו ישאלו כל שאלה או דאגה קולית

בימים אלה, לא רק חברות הטכנולוגיה מגייסות עובדים. חברות אחרות מחפשות גם לשכור מתמחים שיוכלו לספק להם תובנה חשובה כיצד הם יכולים לשפר את החברה שלהם. התמחות היא דרך חשובה עבור חברות אלו לקבל תובנות על מה שקורה בחברות אחרות ולגלות מה הן יכולות לעשות אחרת. הם מספקים הזדמנות למתמחים ללמוד על תעשיות שונות ועוזרים להם להחליט לאן הם רוצים שהקריירה שלהם תלך.

ההתמחות גם עוזרת לחברה בכך שהיא נותנת להם הזדמנות להתעדכן בכמה מהמגמות האחרונות בטכנולוגיה או בתרבות. חלק זה יעמיק על ימי הגיבוש לכל סוגי החברות. נסתכל מהו בדיוק יום גיבוש, למה הם חשובים ומתי יש לתזמן אותם כדי לעזור לסטארטאפים לצאת לדרך. יום גיבוש הוא פגישה שמתקיימת לפני שחברה מתחילה לעבוד יחד על מנת לדון בכל הפרטים החשובים שיש להוציא לפועל להצלחת החברה. זה בדרך כלל נקבע לאחר יצירת רעיון לחברה חדשה, אך לפני שנעשתה עליה עבודה ממשית. בפגישה זו מתכנסים כל המעורבים בפרויקט ודנים בתפקידיהם בתוך מבנה החברה. הם גם סוקרים את כל השלבים שצריכים לקרות לפני שהם מתחילים לעבוד על המוצר או השירות שלהם. זה כולל

יום הגיבוש הוא היום שבו מייסדי חברה נפגשים בפעם הראשונה כדי למסד את עסקיהם. בדרך כלל, זה נעשה בצורה לא רשמית, אבל יש כמה חברות שלקחו את זה לשלב הבא. בין אם אתה סטארטאפ או חברה מבוססת, אלו הן כמה מהשיטות המומלצות שיכולות לעזור לארגון שלך להתחיל במסלול הנכון. הצעד הראשון הוא להחליט איזה סוג של חברה אתה הולך להיות. זה יקל על העניינים אם תדע מה המטרות שלך ועד כמה הצוות שלך יהיה מגוון. לאחר מכן, עליך להגדיר את התשתית שלך עם כל המידע הדרוש כמו מידע בנקאי, רישיונות עסק וכו'. השלב האחרון הוא הכנה לפגישה הראשונה שלך על ידי יצירת סדר יום והחלטה מראש מי ישתתף בה.

ימי גיבוש לכל סוגי החברות הם דרך מצוינת לקבל מידע חשוב על החברה ולהבין את התרבות. הם מספקים סקירה מקיפה של החברה.כמו כן, ימי גיבוש אלו יכולים להתבצע כאירוע חד פעמי או כסדרת אירועים לאורך זמן. הם יכולים להיות מכוונים לרמות שונות בתוך ארגון, כגון צוות ברמת התחלה, הנהלה בכירה ושותפים. התוכן מותאם לצרכי הקהל ולרמתו על מנת להעניק לו ידע רב ערך שיוכל להשתמש בו בעתיד.

למידע נוסף ביקרו באתר: https://lainyanp.co.il

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.