אולפן ירוק – ויזואליות ברמה אחרת

תמיד תהיתם לעצמכם כיצד סרטים הוליוודיים מפיקים סטים דמיוניים עם רקעים שלא מהעולם הזה והכל תוך שמירה על אותנטיות ומקוריות השחקנים והפריטים המוצגים בסצינה? לצורך כך משתמשים רבות במסכים ירוקים באולפנים מיוחדים. מסך ירוק זה בעצם טכניקת צילום בה מצלמים את השחקנים או כל מי שמופיע בקטע על גבי רקע ירוק, וזאת על מנת שאחר כך יהיה קל לערוך את הקטע בתוכנות מחשב ייחודיות המסירות את המסך הירוק ומחליפות אותו ברקעים אחרים בהתאמה.

לא רק סרטים הוליוודיים עושים שימוש בטכניקת אולפן ירוק – גם משרדי פרסום, עסקים וחברות המעוניינים בקידום ושיווק פרסומי המעוניינים לקדם את העסק שלהם תוך שימוש ביתרונות של מסכים ירוקים. זה מאפשר להם מגוון הזדמנויות ואופציות נהדרות לעריכת סרטוני תדמית או פרסומות מיוחדות מבלי להוציא כסף רב על עריכת סטים שונים ומשונים.

 

צילום על גבי מסך ירוק – אינסוף אופציות

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, היא הופכת להרבה יותר זולה ונגישה מאי פעם. ציוד ומוצרים שהיו קשורים בעבר לחברות גדולות ולארגונים בעלי תקציב אסטרונומי, כיום זמינים לכלל האוכלוסייה לשימושים שונים כגון בידור, שיווק ושימושים אישיים אחרים. בעולם התחרותי של שיווק והפקות וידאו, זה הופך למרכיב הרבה יותר חשוב, כך שהסרטון שלכם חייב לבלוט לקהל ברמה הכי טובה ומודגשת שיש. כלי הכי טוב שאפשר לעשות בו שימוש יעיל ליצירת התוכן שלכם ברמה גבוהה זה מסך ירוק בו משתמשים במסגרת אולפן ירוק.

 

איכות צילום בלתי מתפשרת

מסך ירוק מעניק אפקטים חדים ובהירים בזמן הצילום ללא שום איבוד אלמנטים חזותיים מקוריים אצל המציגים. אי אפשר להתעלם מהעובדה שסרטון בהיר בעל צבעים חדים מושך ואטרקטיבי יותר. הצבעים מעניקים לצופה הבנה טובה יותר לגבי טיב התוכן המועבר, במיוחד כאשר רוצים להקנות מושגים וערכים מורכבים לקהל הצופים.

מסך ירוק גם מאפשר אינטראקטיביות ברמה אחרת. היכולת ליצור אינטראקציה עם אלמנטים וירטואליים יכולה להגדיר ולהמחיש עבורכם עד כמה הטכנולוגיה השתפרה עם השנים. זה יכול לשפר את חווית המעורבות של שלכם ולשפר את התקשורת ביניכם לבין הקהל.

בל נמעיט מערכה של היצירתיות המומחשת דרך צילום סרטון באולפן ירוק. מסך ירוק מאפשר לכם להציג את התוכן בצורה ייחודית המותאמת אישית לעולם התוכן העסקי שלכם. תוכלו לבחור מבין מגוון אינסופי של רקעים ואלמנטים ברקע שישתלבו יפה עם התוכן המועבר והשחקנים המוצגים בסרטון בצורה מדהימה.

 

פותרים את בעיות התאורה

עוד אלמנט שחשוב לתת עליו את הדעת בזמן שמצלמים סירטוני תדמית ושיווק זה שמירה על עקביות בתאורה. הרבה פעמים כאשר היו עורכים סטים של צילום בסביבות שונות, התאורה השפיעה רבות על המוצגים בסרטון. בעזרת שליטה ובקרה ממוחשבת וחכמה על רמות התאורה והצלליות, אפשר ממש לשחק עם זה ולהתאים את רמת הבהירות והתאורה הרצויים שלכם בכל רקע אפשרי. כך אתם למעשה שומרים על רמת עקביות ברמה גבוהה ללא הפרעה מצד אלמנטים טבעיים ברקע.

 

חוסכים בזמן וכסף על צילום הסרטון

מרכיב מאוד משמעותי שאתם פותרים את הבעיה איתו עם מסך ירוק באולפן ירוק זה כמובן החיסכון בזמן. כבר לא צריך לנסוע עם כל המוצגים והציוד שלכם למקומות שונים בטבע או בסביבה אחרת על מנת להפיק את הסרטון. הכל נעשה תחת קורת גג אחת. צריכים רקע של יער? קבלתם. צריכים אחר כך בעת ובעונה אחת להחליף לרקע של עיר גדולה? זה קורה תוך רגע, מבלי שתצטרכו להחליף מקומות.

אין ספק שבחירה של אולפן ירוק יכולה להסב המון יתרונות והישגים לעסק או לארגון שלכם.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.