אולם אירועים בחדרה

 

אחרי שנים של אבולוציה בענף האירועים, אנו נמצאים היום בשלב בו כמעט כל אולמות האירועים המובילים עומדים בסטנדרטים הנדרשים כדי להבטיח שהאירוע יהיה מוצלח, לפחות מנקודת המבט של המקום בו נערך האירוע. יחד עם זאת, לא כל אירוע דומה למשנהו ולכן אתם כבעלי האירוע, אחראים לוודא שהאולם הספציפי אכן מתאים לאירוע שלכם. פגיעה בחוויית האירוע כבר לא קיימת היום בגלל הסטנדרטים של האולם, אלא בגלל מידת ההתאמה שלהם למאפייני האירוע הספציפי שלכם ואת זה חשוב לזכור בכל משימת חיפוש של אולם אירועים בחדרה ובכלל, אנו מציעים לכם לבחון את אולם אירועים ארטיסטה בעמק חפר המשלב יוקרה ופונקציונליות

 

גודל האולם

אחד הפרמטרים שנראה טריוויאלי מן היסוד, אך לא מקבל בדרך כלל את תשומת הלב הראויה הוא גודל אולם. במרבית המקרים, מבוצעת בדיקה של גודל האולם בכדי לוודא בעיקר שהוא לא קטן מדי ביחס לכמות האורחים ובצדק. אולם קטן מדי הוא מתכון לכישלון האירוע ויש להימנע מכך בכל מחיר. יחד עם זאת, גם אולם גדול מדי יכול להוביל לכישלון לא פחות חרוץ של האירוע כולו. הסכנה בבחירת אולם גדול מדי ביחס לאירוע הספציפי היא בעיקרה סביב החשש שהאירוע ייראה דל באורחים ומאוד מאוד לא אינטימי. כדי להתמודד עם סוגייה זו, אולמות רבים מציעים את האופציה לסגירת מתחם מוקטן בתוך האולם, אך חשוב מאוד שסגירה זו תהיה מקצועית ואסתטית ולא פרוביזורית וחשוב מאוד שהסגירה אכן תעניק את התחושה של מתחם קטן יותר ולא של הסיפור האמיתי מאחור. כמו כן, כאשר אתם בוחרים אולם אירועים בחדרה לטובת אירוע של שלוש מאות אורחים, כשהאולם עצמו מתאים לאלף אורחים, סביר להניח שחלק מהסכום שתשלמו יהיה מעין פיצוי לבעלי האולם בגין מרחב האולם הלא מנוצל.

 

מיזוג אוויר

מיזוג אוויר הוא נושא כל כך בסיסי בעידן המודרני, שקשה לחשוב על אולם אירועים בחדרה שלא מפעיל מערכת כזאת ברמה הנדרשת, אלא שבמקרים רבים מתוכננת מערכת המיזוג לאירוע הטיפוסי שאליו מותאם האולם. כאשר כמות האורחים גדולה ביחס למתחם עצמו, עלולה להיווצר צפיפות שגם אם אינה פוגעת בחוויית האירוע ואולי אפילו תורמת למידת האינטימיות שלו, בפועל יכולה להפחית מיעילות מערכת המיזוג. זהו כמובן נושא הנדסי שצריך לבחון בצורה יסודית, אבל מאחר ואתם לא יכולים וגם לא אמורים לבדוק את הדברים הללו, כדאי להגיע לביקור באולם בזמן עריכת אירוע אחר באולם עם כמות אורחים דומה לזו שלכם ולצד סוגיות כמו עיצוב, סאונד, תאורה, מתחם קבלת פנים וכדומה, לבדוק גם את נושא מיזוג האוויר, נושא שיכול להשפיע מאוד על חוויית האירוע כולו. בשורה התחתונה, בחירת אולם אירועים בחדרה לא אמורה להיות מסע כומתה מעורר חששות, אבל היא בהחלט אמורה להתבצע בצורה רצינית תוך בחינת כלל הנושאים שיכולים להשפיע על האווירה באירוע ועל חוויית האורחים בו.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.